Selasa, 19 Oktober 2010

termenung+perasaan berbaur,,

pagi-pagi yang sejuk aku dah stat menulis entry ni..iskk23
bukan ape lah, semalam  sebelum tdo,, skali tu duduk termenung2 tentang perbuatan aku kelmaren..
ape yang aku buat,, ape kilaf aku kelmaren ye..

khilaf ku..
mendendami rakan setugas,(bahaya ni), kerna tidak suka dgn peragai dia...
jika difikir balik,, adakah org lain pun ade perassaaan tidak senang dgn perangai diri ku...
oleh itu semalam aku memaafkan  kilaf dia pada ku dan berharap org lain juga memaafkan kilaf ku pada sesiapa yang tidak senang dgn ku,,

macm pening je ayat nye,,haha
kalu pening, buat2 x pening ye..hihihi

bertemu dgn org yang selaliu buat kes dgn kite, memamng bengang!!!!
kalau boleh nak bunus aje,,hihi,, tgok muke pun naik jijik,, kite tengok dia pun ade rase benci,,  tapi kalu kite wak gitu, tidak ke macm kite ni sukakan dia,,,,??? hm?? so gini, tips
       cara menanggani: buat dia solah2 tidak wujud dpn kite,,umpama tgok batu dihadapan tanpa mempunyai              
       perasaan sedikit pun,, (boleh ke buat mcm t) ni nak cume try lah ni....hihi
                           kalau dia tanye kite soalan, se0lah2 mahu mendekati kite??
                - cepat2 lari dari situ
                - tidak pun, bicara dengan rakan lain dan biarkan rakan kite cakap dgn kite aje
              
   ini adelah kes yang terlalu teruk sifatnye pada kite(seolah2 macm gila tolak dan gile seks kot)
baru kite buat mcm tu...hihi

gitu lah dia,,dah campur aduk dah pun tulis,, ape yang dijelaskan pun x pasti,,so kite pergi dgn kata bye23
hihi :)



              

Tiada ulasan:

Catat Ulasan