Ahad, 17 Oktober 2010

cerita sedih + lalat

mulakan dengan bismillah,, lagu dari hijjaz,,tajuknye satu amanah,,best gakk,penuh dengan maksud yang tersirat dan tersurat, sungguh mendalam seni ayat yang di utarkan,,, agar kite menghayati seni kata tersebut,..

lagu tu kene dengan perasaan aku yang sedang bergolak.. gembira tidak,, sedih pun tidak. mendatar je skang..
apenak jadi lah dengan aku ni,,satu2 masalah yang melanda,,satu reda,,datang yang lain,,,malaslah nak cite pasal masalah yang x pernah ingin kesudahan... tawakal je pada pencipta semoga dugaan ni makin jadi ringan,INSYAALLAH,,

tinggalkan masalah kite pergi pada cite yang berlaku tadi,,
kengkawan nak tahu,, 
skang musim lenglalat..fuhhh... penuhh kat kereta pun duk hinggap..bukan di makanan je..alahaiii 
nak makan pun  tidak selera..yelah kan..natikan tidak pasal2 ngap telur lalat,,
eee sanggup ke??? 
aku tidak sanggup,, 
makan tetap makan,, tapi tilik lah di makanan setiap kali nak ngap23..hihihi..
skali duk tilik2,, hambik toh,, ade pengg lalat di atas acar,,,eee
naik geli pun ade, nasib baik tak ngap lagi acar tu,,,
kalu x,,pusing mengelupur lah sakit perut nanti,,,
hihihi,, 

kepada yang suka makan kat luar,,hati2 ketika mahu ngap2,, takut terngap2 peng lalattt.. 
tak tido malam ni,, sebab dah terngap peng..hihihi.... 

p/s: doakan kebahagiaan aku untuk dunia dan akhirat disamping org yang aku sayang dan org yang sayang aku kerana MU.. amin :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan