Selasa, 23 November 2010

entry entah ape + mood entah ape2

kenapa dengan aku ini,,kalu ade masalah bukan nak kongsi-kongsi dengan buah ati..
supaya masalah yang dialami dapat di kongsi..
tapi aku tidak macam tu okey!!
kenapa ek??
kalu orang lain dah bagi tahu awal-awal kat buah hati yang dia ni tengah susah hati supaya buah hati pujuk-pujuk, manje-manjekan dan sebagainye lah...
tapi aku tidak buat macam tu.. nak kate malu, tidaklah sampai malu,,
tapi kalu rase susah hati dan jiwa. akan ku pendam sorang2,nagis soraang2,, kalu ade org kat sebelah, nagis dalam hati dan buat-buat seperti tidak ade masalah yang melanda

kadang-kadang ngadu jugak kat dia..hihi (tadi gimik aje tu) yang aku x leh bagi tahu kat dia bile aku sedih dengan perkara yang sangkut paut dengan perasaan kami berdua..
x akan bagi tahu!! walapun dipujuk,akan aku asyik katekan x ade pape..sayang ok..
tapi dalam hati benci!!..sakit hati!!.. nak nagis pon ade,,

mood aku ni main-main betul, orang kate bertunang ni memang macam ni mood nye.. ye ke??
dari cerita pengalaman org bertunang banyak pasal org ketiga, pasal mood kurang elok dengan pasangannya pun ade jugak ,tapi yang meluasnye ade org ketiga la,,


hokey lah.. sakit hati makin kuat bila dah datang lampu trafik merah :) itu memang betul..


pada sesapa terasa ape yang aku cakap tu betul silalah komen :).. kalu x betul pun komen jugak..nak bagi komen pon boleh..hihi

Tiada ulasan:

Catat Ulasan