Isnin, 6 Disember 2010

mulut bechok+busuk hati+tidak puas hati....

bencinya jiwa,,baru je bertunang dah kena kate2 macam..
aku tahu lah diri ini cantik, come..(isk perasan pula) hehe

kenapa aku terasa sakit hati??
kenapa??
begiini al-kisahnya...

waktu terjadi -=ketika nak pulang dari kerja
(harus bagi tahu bile ia berlaku,,harus,harus!!)

waktu itu aku baru je mau turun ke tempat parking kereta.. yelah kan nak balik,harus pergi ke kereta kan??,x kan dekat basikal kot, hehe( melawak pula aku ni )
sampai kat kereta..kawan satu ofice turun, untuk ke kereta dia lah,, sebelum sampai ke parking kereta dia,harus sampai kat tempat aku dulu,sempat aku parking paling dekat dengan ofice(janji buka kat dalam ofice aku parking)hehe
so dia pon tanye lah ...:

dia: amecam pi pameran batik?? best??sempat canting??
aku: humm,, okeylah, x canting pon,,sb macm org tu x mau bagi pon..so tgok je lah,,tapi yang pasti leh tahu kain macam mane boleh digunakan untuk canting batik :)
dia : ooo

sedang sembang2 tentang perkara yang dilakukan di pameran kelmaren, ade lah budak paka spek tu menyampuk,,buat kecoh!!

budak spek: ha!! buat ape tu dua2 (jerkah) ambik gambarkan,, sebar kat tunang..(konon2 baru dapat tahu aku ni dah bertunang...saje nak buat hal)
bodos nak mampus la budak tu,,aku sembang pun bukannya di dalam bilik gelap ke,, ape ke,, kite sembang pasal keje kejap di parking keta ok!! tempat tu terang bederam... budusss,,, nak je aku lempang budak spek tu!!  lelaki tu,, saje nak wak kecoh hal org tau,,
ade ke aku sibuk hal dia??? ade ke??  sibuk je cara hal org..!! bongok betul!!
kang aku nyumpah baru tahu,,kalu xpuas hati cakap la kat depan,,
ni tak,,saje je nak buat kecoh..

kami berdua buat dek( tak tahu) je , ape yang budak spek tu cakap..
x sampai beberapa minit,,kawn perempuan dan adik aku turun dari ofice,,
kawan aku tanye kat adik aku dan kawn pompuan pasal pameran tu..just bagi laporan sedikit mase g sane je,,..




masih x puas hati nak kutuk
budak spek tu pendek,,saje nak buat kecoh..tahu lah tidak puas hati pasal tidak dapat main internik mase kerje (padam muke),, balik2 nak marah aku plak,, org arah aku simpan,,aku simpan la,,kang aku buang dalm tong sampah,,aku plak yang kene marah,, (sb buat hilang)... kalu xpuas hati,,cakap kat bos je,, ni tidak,, jaja cerita sane sini,,(kate kat aku gedik, perasan come, buat bijok papelah) yang tu nak kate bergunung2,,ade aku kesah??,, huh x langsung,,cakap lah pape pon..TAPI yang x puas hati sengsangat pasal nak jaja cerita tidak elok dan gambo plek pade tunang aku,,,ini paling aku kesah,,kang x pasal2 gambar dan cerita x elok,, aku yang merana,,( bimbang,, takut tunang aku lebih percaya pada mulut becok dari aku!! harus bimbang) tobak mapus aku dok maaf kat org yang buat pada aku macm tu,,!!!(gambar tidak elok tu bukanya gambar dok paka baju,,takut dia gambar duduk berdua dengan rakan kerja di parking... pasal cerita tidak elok tu,,di reka2 jadi cerita tidak betul)...


p/s: aku dah cerita sume kat tunang aku,,alhamdulillah,,dia  steal waras :) thanx my dear.. i lov u so much..hhehee ups terlepas cakap,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan