Ahad, 8 Ogos 2010

serabuk


hai, hari ini ,sungguh sibuk, xade mase nak duduk rehat, dan xade masa nak bertaanya khabar pada kawan karib ku yang comel tapi mengada,,jagn marah ye cik ema ku..hihihi .. Nak bagun tdo pun malas, … hari ini aku sampai keje lewat, nak buat  macam mane, terlalu letih dengan pameran kelmarin , dan terpaksa  melayan kerenah pelanggan yang terlalu banyak bertanya,, pape pun, aku kena jawb pertanyaan mrk, sb itu adalah tanggungjawab ku,,,hmmmm……. yang paling aku geram skali kelmarin, ade jugak yang menyindir  hasil kerja yang kami telah buat..bukan nak bagi semangat pon pada kite org sebalik nye  pandang dengan menyenyeh ade lah.. ,,isk2 apelah mrk sume tu,,blaja je tggi,tapi x ade sifat nak hormat org lain langsung.. baik x yang blaja  kalu x beramal dgn ilmu yang ade, bukan tu je,siap ada yang  wak lari lagi, hasil kerja kami dgn tanpa rase bersalah hmm… MANUSIA,,,,,. Ckp pasal manusia x habis nk cite punya lah…

ok, kita buka kisah arini,,,hari ini ade pameran di muzium sempena syahadah,,penatt sangat2,,, nasib baiklah arini x ade lg budak2 suruh menulis,, kalu  x lagi letih ..ALHAMDULILLAH…hari ini aku hanya demo melukis atas pinggan sahaja,,selain itu, aku buat tidak tahu,,hihi ..maklumlah kurang sihat arini..papepun kerja perlu aku trus kan  dengan hati yang ikhlas,,ihihii… aduh, nak cite banyak pun rase malas,, rase nak tido awal je,, tgok2 jam, baru je pukul 8.15 pm,awal lagi tu,,, tapi mate ku dah x tahannnn,,,, aku pi tdo lu lh… dgn lafaz BISMILLAH… J  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan