Ahad, 9 Januari 2011

flash back pasal peperiksaaan :)( bahagian 1)

ingat x pada bulan 12 lepas aku cakap kompius nak pi periksa atau x.
ingat tak?? ingat la...

akhirnye aku pi jugak periksa,,
so!! kamu nak tahu pasal tu x??
kalu x nak tahu,, nak bagi tahu jugak :)

dah tahu 17 /12/2010 ade peperiksaaan
so aku dengan pelbagai kemalasan atau ke payahan dan pelbagai alasaan , x nak pergi periksa,,
tapi akhirnye aku bagun dengan liat,, paksa juga pergi kesana..
dalm perjalanan duk hafal sume surah..
yang hampehnye,,kejap ingat,, kejap lupe... adui....

sampailah ke tempat yang dituju,,
tggu punya tunggu org x ada,,aik x ade peperiksaan ke (berdebar)( menyalahkan diri,, tu lah org blajar x nak pi,,nak periksa plak x tahu  bile stat,, ha! kan dah kelam kibut)..
tunggu jugak akhirnye ade yang datang,, pastu ade org tu cakap,, awak x leh periksa sb nama x ade dalam senarai,, aku sebenarnye patah hati sekejap..yelah kan x boleh masuk perikse sape dok degge..

pastu org tu cakap, cakap mulah ah dengan ustaz boleh x masuk periksa,,
aku dengan debbo dan kacip hati, tuggu lah ustaz,,
ustaz pon sampai, (aku berdebar2)
sampai je ustaz duduk dalam kelas,, aku pon pergi kat ustaz,,
aku: ustaz saya ni boleh periksa dok??
ustaz: awak x boleh periksa sb awak x datang..(ustaz pon belek 2 muka surat yang aku bace dgn dia selama ni.dia pon kate)
ustaz: awk baru bace 4 muka
aku: (aku pon hairan, aku tengok nama betul or tidak,,sb rase bace banyak doh,,ak pon kate) ustaz tu bukan nama saya,, tu adik saya
ustaz: belet nama aku balik , dia tgok ade 3 muka lagi yang aku belum bace dengan dia,,:) (ustaz dengan berat  hati..dia kate awak mari ah periksa minggu depan)
aku: lega..sb boleh flash back ayat2 lame,sb kene datang periksa minggu depan, hihi

bersambung ....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan