Isnin, 10 Januari 2011

flash back pasal peperiksaaan :) ( bahagian 2)

okey,, sambung balik entry pasal peperiksaann,,
entry lepas ahkirnye aku dapat pergi periksa minggu depan,,

so minggu yang di tunggu-tunggu aku pi lah periksa,, datang kesana sebelum kul 11,,peperiksaan sampai kul 11..(peperiksaan lisan).. pastu masuk lah kat dalam tggu giliran,, berdebbar hati mak nenek.. sampai nye giliran ku,,aku bace lah,,

di berinya aku satu helai kertas.. dan di kertas tu ade soalan,,5 soalan kesemuanya,, aku jwb,, popopp....
selesai dan soalan 4 dan 5 aku ade gagap sikit,,sikit jelah,x banyak..huhu..

selesai jawab ustaz yang mendengar kate.. bace bagus,, tapi tu lah (agak2 aku lah,, dia nak kate pasal kedatangan yang jarang2 tu kot :).. itu agak2 aje..ngeh23 )...

selesai mahu pulang,aku tanye lah makcik yang masuk kelas same dengan aku,, kelas bertulis start pukul berapa??
makcik: kul9..kat dewan..
aku: oooo, terima kasih..
makcik: same2 :)

pada 24 /12 /2010 peperiksaan bertulis

 aku pergi ke dewan tempat yang di katakan makcik tu,,nasib bk datang awal,dapat jugak parking,,
kat dewan tu tercari mane kah tempat duduk ku,, aku tanyelah org yg aku kenal....
aku: kat mane peperiksaan kelas ustaz tahfiz..
dia pun cari lah..pergi luar tgok ade memo,, periksa kelas sendiri,,pergilah sane.. tgok x ade org pon.. aku hairan,,
pastu jumpe makcik yang bagi maklumat tu.. periksa kat kelas,,pergilah jalan bersama2,,seiring :)

 ketika peperiksaan aku mendapat kesulitan..soaln 3 aku pening.. 3 muka tapi ade 10 soalan. makin aku bace makin  tertukar.. hai sampai habis mase periksa aku x dapat jawab.. aku pon tawakal,,tembokkk.. pong!!!

akhirnye siap..tapi malang, jawab dengan cari lame..ngeh23.... aku balik... dan keputusan akn keluar pada bulan 2 ini sampai kat umah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan