Isnin, 9 April 2012

semasa bujang dan selepas kawin

semasa bujang dan selepas kawin mana yang seronok bagi korang??
kalau aku semua seronok. mase bujang pun seronok lepas kawin pon seronok..

ye lah kan, masa bujang kite nak lepak dengan kawan pon tak ade hal,
nak keluar rumah bagi je tahu mak n pak kite, terus dapat lesen keluar,
kadang2 tak lah dapat sngat keluar pon,
dan berada di rumah sendiri adalah teramat best..
kenapa ye??
ye lah, sapa tak seronok duduk umah sendiri, dari kecil sampai dewasa, umah tu lah kite duduk rehat, main2 dan macam lagi, kire nak duduk cara tak senonoh pon kire ok lah,, tak ade org nak tengok dan nak mengumpat2. kire rumah sendiri semua ok walaupun rumah kite ade yang tidak sempurna..hihihi

selepas kawin je.,, nak keluar sikit kene bagi tahu.
kang tak bagi tahu, tak pasal jadi isteri yang tak dengar kate,, dapat dose,
tak lah eden, hihihi
kire kemana aku pergi harus berkepit dgn suami.. (yang ni best huhu)
dan duduk rumah mentua adalah sangat tidak seronok..
yelah tak tahu nak buat ape kat umah orang,
paling tidak pun buat sibuk2 menyapu rumah..hahahahha
nak memasak tak berani.. aku kalu masak sume ikut mulut eden makan.
kalu ikut mulut mentua nak makan, eden tak reti..
susah duduk umah orang ni(bagi aku),, asyik kene pakai tudung aje.. 
-pape pun umah sendiri lah yang paling best

skang aku bergilir pulang kerumah sendiri dan rumah mentua.
hihihihihihi
nasib baik aku pandai bawak kerata,,
kalu tak jadi lah aku pengikut mak aku yang tak pandai bawak kereta, apabila rindu tak dapat nak pulang kerumah sendiri,
aku adalah generasi yang dapat bawak kereta. apabila ku rindu pada ibu ku, aku akan drive laju2 untuk pulang kerumah,,hahahhaha 

itu saje sekian..adiossss

Tiada ulasan:

Catat Ulasan