Rabu, 3 November 2010

pameran,, geram!! + suke :)

geram!!.. ni nak cite skit, 
sb yang boleh aku jadi geram,,gini cite dia
ia berlau ketika pameran pada hari jumaat dan sabtu..

begini cite dia..
sehari sebelum pameran..aku dpat satu msg... tut..tut..
aku buka ( datang ke pameran sebelum kul 8.00)
aku pun dengan berat hati malas nak keluar awal2.. yelah kan, 
sejuk sb ini bulan hujan kan,,hihi

keesokan pagi,,
aku dengan kelam kibut,,aku pergi kesana,,
waaaa ujan dh lah lebat... datang2 sekor pon x ade,,benci!!
kene tunggu,,

kwan2 nak tahu aku tggu lame mane???,,
1 jam lebih!!!!!!!!
15 mint x pe lagi tggu,,ni 1 jam lebih,,ko tahu kan,,
kalu tggu lame macm tu, kalu masak nasi,mesti dah siap,,
kalu tggu2 lame, bukan best ponn,,benci,,

yang lain sampai kat tapak pameran lewat blake,,
bile sume sampai,,aku pegi kat tapak pameran,,
aku duduk dalam keadaan tertekan..
ye lah kan,,tggu lame,,cakap tipu blake,suh datang awal, tapi hampehh,
aku jugak, x puas hati dengan bos pameran,,
dia pun same je, ckp lebih,,kerje tak banyak mane,,(masih geram lagi)...hihi

duduk menunggu pelanggan datang..aku cite dengan kua2t pada kengkawan
biar sume dgr,sb aku dok puas hati dgn ape yang berlaku tadi,,
aku cakap gini,,,,

benci ah,, kabo lain,, tapi jadi lain,,
hantar msg bukan main cakp kene ade sane kul 8.oo
aku datang, sekor habuk x ade,, duk nunggu jugak lah kite,,
(ko tahu,,aku datang sebelum kul 8.00 dah datang, tu yang geram tu )
ok sambung balik,  
pastu ade lah yang dengar ape aku kate,, ade yang telah terasa!! dengan kata2 aku..hihi..
ha!! sape suh cakp sedap.tapi x buat,, padam muka,kan dah kene toce di mulut aku,, padam muka di orang

duk bebel2,, baru aku puas hati,,sb dapat lepas sume rase sakit hati,,hihi
mase aku duk bebel..upenye ade yang dok puas hati dengan kata2 aku,,,
hahaha. maknenye ade yang makan cili api dengan kate2 aku,,haha
 
ni nak cite pasal budak yang dok puas hati gan aku,,gini,,,
dia kate kat aku perasan comeeeeee,,doh lah gedik,macm2 lagi lah,,
aku tahu pasal ni pun,,sb kawan aku bagi thu,dia pasang linge mase dia duk kate kat aku..hihi,,
aku rase nak suke sangatttt
kawan2 nak thu sb ape aku suke dia kate macm tu?? ,,
sb dia perasan yang aku ni come,,kalu x dia x kate aku ni come,,,suke23,,hihi...

kalu aku dok come,,x kan dia kate kat aku macam tu dan ade jugk org nak ngorat aku(perasan sedikit),,
hahaha..

pasal ni,, sedikit emo dan sedikit rase nak gelak,,,hihihihihihihihi

ok tggalkan pasal ni,,dah petang tu,,masih hujan lagi kat tapak pameran
mase nak tggu,, mase mahu balik,,
aku tanye kat kawan aku,,esok kena ade sini kul brape???
dia kate tanye bos pameran,,(malas nak tanye,,benci,,serabuk tgok dia)
aku x tanye lg,,nati nak balik, mesti dia bagitahu esok kene ade sini kul brape..
mase aku cari2 bos pameran nak tahu esok kul brape,,upenye2,,nyuk2 bos balik tanpe bagi tahu pape2,, nak kabo balik pon dok kabo,, benci nye!!!! kenape lah bos aku ni sengal sangat,

ko tahu esok aku datang kul brape???
kul 9.45,,hambik ko,,balas dendam yang kelmarin
padam muke.. aku datang pon, xade persiapan yang dibuat ponnnnnn,
dia org ni,slagi aku x buat, dia x buat kot,,slalu mengharapkan org aje,,
hmmmmmm
cite sal ni pun x habis punye lah,,memang sakit hati lah mase 2 hari pameran tu,,

p/s: lain kali jangan cakap saje,,mesti buat,, kalu x, kite akan dikenakan sumpah seranah... hihi

1 ulasan:

  1. garangnye member ak nih.. hik3..
    tp yg bagusnye, jgn suka suki bg org lain buli kite!! buli la tu namenye.. kite sedaya upaya nk tepati mase wlpn kdg2 kite rase mls/x larat/nk tangguh2, sbb xnk menyusahkan org lain.. tp org lain sng2 wat kite t'tunggu2.. x suke... (>_<)

    BalasPadam