Rabu, 27 Oktober 2010

syokk

sedap..sedap..sedap.., mahu tahu ape yang dikataka  sedap??hihi (gelak dulu)

syok makan maren,, makan...makan.. maknn..,, balik maren ,dapat merasa ape yang mahu dirase,,bertemu sang kekasih pun,, makanan idaman dahulu di ambik,,sang kekasih terkebil dibelakang nun jauh sane, melihat aku dgn idaman..hihihi,,
aku merepek ape nih!!.. okey lah,, kite terus pada agenda yang mahu diceritakan

begini,,,, kelamarin aku suruh my loving pi cari jering,, tapi bukan ``tangkai jering,, itu pepatah,, ini jering rebus,, wahhh,,bestt rase nye  masin manis(itu nyor ) dan lemak berkrimm (ini jering)...hihihi,,
dapat je jering tu, terus lupa yang my love ade kat depan,,x tahan woo,, bau nye,, wahh, x sabar nak makn nih!!
sungguh x tipu, sedap gilo jering tu..rase arini nak makn lagi..x puas,,

bukan aku sowang je makn .. umi aku pun makn tau,, berebut dgn umi,,hihi,,...dah lame x makan, jering,, tu yang sedap sangat makan tu..hihi.. itu lah cite,,sini ade sikit khasiat untuk tatapan korang..hihi
ini dia, jering rebussssssssss

khasiat jering
*mengandungi sejenis sebatian alkoloid yang boleh memberi rangsangan membuang air besar
*bagi pesakit kencing manis, jering boleh menjadi penawar yang berkesan. Ini kerana kandungan sebatian alkoloid di dalamnya mampu meneutralkan kandungan gula dalam badan.


 p/s: jagn makan banyak2 nati, pundi kencing tersumbat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan