Isnin, 9 Ogos 2010

pasrah


Semalam aku mintak cuti dgn bos x dapat,,sedih wase!!... kadang2 terasa terbit dihati rase geram sb tidak dapat cuti,,yelah kan.. letih badan masih terasa,, sudah 2 minggu kerja mase cuti,,, rase kerja macm  robot lah plak  ..hihi.. tapi kerana semangat kawan2 yang tidak pernah bersunggut dengan kerja yang dia buat sama juga seperti aku.. terbit terasa malu dengan rakan2 ku… hum.. so rase x jadi nak cutilah… hihihi,,, nati raye lah cuti panjang,, ambik seminggu g2,,hihi..biar power gitu cuti..hihihi

Sakit badan pun sudah terasa,, tapi buat x athu je jelah.. sakit kepala (magrain) kerek je datang menganggu L…humm,,, makan ubat pun lambat hilang,,  arrrr ,,… lambat ea leh balik umah,,nak tido,,mate ngantuk,, serabuk, tension,, macm2 ade ni,,,  geram pun xada gunanya,,   ya ALLAH,, kuat kan niat aku untuk melakukan kerja ini kerana mu ya ALLAH.. Amin..
 Kite tinggalkan bicara tentang cuti ni,,, cakap x gune,, x dapat  cuti jugak,, hum… sembang2 ni,, mari terfikir pasal bos sedang memikirkan masalah rakan sekerja yang ade masalah sedikit,, kalu suruh bos buang dia duk unit lain,terbit rase kesian dalam hati ini,,ya lah kan,, sudah hamper 4 tahun mengenali dia,, walaupun dia lurus,, kadang2 dia baik hati,, kadang2 menjengkelkan,hum,,,..mula2 jadi seperti yang dinasihati ,,, tapi x sampai dua minggu,, hum jadi balik pada perangai yg asal.. x pelah,,atas bos lah nak buat macm mane kat kawan aku tu,,aku terima sume ape yang bos putus kan,, hum terasa sakit kepala rase makin kuat ni…aku chow lu,, x larat nak tulis dah,,hehehe,, salam.. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan