Ahad, 15 Ogos 2010

hati terusik

hmmm :} hari makin hari,, hari ini  sudah masuk 5 hari berpuasa. alhamdulillah dapat jugak aku berpose seperti org lain,, dapat juga menikmati sembahyang terawih, bersahur dan berbuka bersama adik2 dan ibu bapa ku. ALHAMDULILLAH..

( sedang duduk termenung mikirkan nasib sendiri),, makin lame terasa makin berat cobaan yang aku hadapi, selepas selesai satu masalah,,datang satu lagi masalah sudah timbul,, semakin aku tepis, semakin dia datang... aku hanya mampu memohon pada ilahi agar aku dapat redho dengan apa yang telah berlaku,, dan lapangkanlah dada ku untuk menerima cobaan dengan hati yang tenang,, walapun perit terasa,, aku tetap bersujud dan pasrah pada MU,, kerana ENGKAULAH PENCIPTA KU..

hmm... xpelah,, ape yang terjadi pada aku,, adalah sudah ketentuan daripadaNYA...  semoga aku diberi kekuatan olehNYA,,  begitu juga dengan pasangan ku,, AMIN YA RABB :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan