Ahad, 24 Jun 2012

tak ada kisah

sudah lame tak update kat blog ni kan...
selepas nikah jadi malas nak update..
cerita tu ade.
tapi malas lebih menguasai diri..

sejak badan dua.. macam2 badan ni rase.
kalu dulu elok aje..
tak same macam bujang dulu.
pergi klinik buat kad pregyy kena marah,,
ye lah dah 3 bulan mengandung baRU pergi buat kad,
so kene lah menangung kene marah di nurse.hihih

tak layan lah aku.. asal aku sihat bby sihat.sudah bagi ku...
mase buat kad pregyy sume kene chek, ambik darah, air kencing lagi, macam2 lah..
huhuhu
ehh bukan aku je kene, laki aku pun kene tau,, kene ambik darah
siang ke laki aku, takut jarum plak tu
muke pucat kesi aku tengok.
sampai 3 kali ambik darah baru dapat tu pun nurse siap cokeh2 urat dia..
sakit wooo..
lebab lengan dia..sedih2,

aku plak kene marah lagi sb hb rendah. 10.3 je dia nak 11 hb..
mane lah aku tahu kan..
kali pertama mengandung bese lah kan,
pape pun semoga kandungan aku sihat dan sempurna. jadi lah anak soleh ye..
itu je lah kite cite ye..huhuhu

nati kalu ade lagi kite update ye.. sb ade temujanji dengan klinik desa rawai 2/7/2012 dan klinik bukit payung untuk scan pada 10/7/2012.. tak sabar rase nak tengok beby..

last aku scan pada  23/4/2012 tak silap lah..
akoy da..doa kan kami ye :)

 ketenangan :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan