Ahad, 9 Januari 2011

tidak berhemah

PARKING

ni aku nak cite..
geram ni..!!
budus yang amat..
yelah kan,,

peristiwa ni berlaku ari khamis
aku balik keje ,awal..
yelakan,, ari khamis mesti balik awal..keje kerajaan kan :)
pastu aku dan adik aku pi lah singgah ke maydin sebelum kelik umah,
tengah masuk nak cari parking ade lah satu kereta tu duduk tunggu org keluar,, aku pi lah depan dari kereta, x kan aku nak duk depan bontot dia kan, buat aku lambat aje kan.. aku berhentilah depan dari kereta tu sebab sesak..
pastukan,,adelah kereta tu nak keluar.. dia duk betul2 depan kereta aku,,aku pen bagilah signal nak masuk..lepas kereta tu keluar terus kereta dari belakang aku pi depan,,dia sogoknye kereta aku!! wohh tertekan nak mampus,,punye lah aku bagi ruang untuk aku masuk..kereta bongok tu plak nak masuk,,,
doh lah hujan,,mencik.mencik,, lepas dia masuk aku hon!!!!!!..
pastu aku terus pi depan, alahamdulillah ade parking dengan mudah :)

pada sesiapa pernah buat macm tu,,dia akan kene sumpah sampai matilah..jgn lah kamu buat macm tu yup..x baik menganiayai org... ingat tau :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan